Kaiyi je 1. septembra, na Svjetskoj konferenciji o baterijama održanoj u Sichuanu u Kini, predstavio tri modela za inostrana tržišta. Naime, X7 iHD, e-Qute 02 i X3 Pro EV će se u budućnosti prodavati i u Evropi. Međutim, najviše se očekuje od atraktivnog SUV-a X7 iHD, koji u Kini ima cijenu ispod 13.000 eura.
Cowin Auto je samo jedan u nizu nama skoro nepoznatih kineskih proizvođača automobila, koji su u zadnjih 10 godina izronili na scenu. Brend se zvanično pojavio 2014. godine, a u ne tako davnoj prošlosti (2003.) Cowin je kao Cheryjev podbrend po licenci prepakivao neke stare modele Cherya, a najpoznatiji je Chery FengYun/Fulwin (kineski Seat Toledo).
Kako je nastao Chery FengYun, odnosno kineski Toledo
Od 2014. godine Cowin Auto nastupa kao zvanična podružnica kineskog proizvođača automobila Chery Automobile s ciljem razvoja nove niše na tržištu automobila u Kini koje se dinamično razvija. Cowin je usmjeren na mlade ljude i kupce plićeg džepa.
Marka pod imenom Kaiyi Auto pojavljuje se tek od 2020. godine s 51-postotnim vlasničkim udjelom kompanije Yibin Automobile Industry i 49-postotnim udjelom sada već giganta svjetskih razmjera – Chery Automobile.
Kaiyijeva strategija fokusirana je na dva ključna tržišta, Aziju i Evropu unatoč planu širenja i na druge kontinente. Na Svjetskoj konferenciji o baterijama održanoj u Sichuanu u Kini, Kaiyi je predstavio tri noviteta koja bi se trebala pojaviti uskoro i u Evropi, i to na bitnijim istočnoevropskim tržištima za početak, mada se s krajem prošle godine brend pojavio na ruskom tržištu.
Naluksuzniji među njima je Kaiyi Kunlun X7 iHD, plug-in hibridni SUV više srednje klase s dužinom od 4,74 metra te međuosovinskim razmakom od 2,82 metra. Dizajn eksterijera djeluje atraktivno “zapadnjački”, dok je u enterijeru primjetan više kineski stil.
Po pitanju unutrašnje konfiguracije, dostupni su rasporedi s 5 i 7 sjedišta. Također, u enterijeru dominira 12,3-inčna full LCD instrument ploča, kao i 14,6-inčni centralni kontrolni ekran, podrezani upravljač, te ukrasi s ambijentalnim osvjetljenjem.
Snaga dolazi iz Kaiyijevog plug-in hibridnog sistema koji se sastoji od 1.5T benzinca i dva električna motora, povezanih s mjenjačem s dvostrukim kvačilom DHT sa sistemskom snagom od 338 KS, obrtnim momentom od 523 Nm i ubrzanjem od 0 do 100 km/h za 7,7 sekundi. Njegova CATL litij-željezo-fosfatna baterija od 22,48 kWh pruža čisti električni domet od 150 km, odnosno ukupni domet od 1.200 km prema kineskom CLTC standardu.
Unatoč zanimljivom dizajnu, ono što će Evropljanima biti nedokučivo, ako ovaj SUV ikada stigne na Stari kontinent i ako ga ne “uguše” EU carine, mogla bi biti njegova cijena. Naime, plug-in hibridni SUV sa sedam sjedišta u Kini košta više nego pristupačnih 99.000 yuana (oko 12.900 eura).
Argument.ba